Godt at vide​

Du kan altid kontakte mig på tlf. eller mail, jeg har nemmest ved at besvare skriftligt. Det skyldes at jeg har kontortid alle hverdagsmorgener ml. 06.00-07.30, og resten af dagen er hos kunder. Derfor er det ikke altid muligt for mig at tage telefonen, men så ringer jeg selvfølgelig igen når jeg er ledig.

Min lille virksomhed fik i foråret 2024 en fantastisk tilføjelse, nemlig min kære medarbejder Nicklas.
Nicklas og jeg er jævnaldrende, og han er efter ca. 8 ugers oplæring, meget rutineret. Derudover er han behagelig & flink. Jeg håber at de af jer, som får ham på besøg, vil tage godt imod ham.

Du vil altid vide hvem af os der kommer, og (udenfor ferieperioder) vil det ikke være tilfældigt hvem du får på besøg, da jeg tildeler os hver især faste kunder.

Praktisk information

Herunder finder du praktisk information om før, under og efter vinduespudsning. Er du i tvivl om noget er du altid velkommen til at kontakte mig

– Du modtager altid et varsel senest ugen før et besøg, her vil fremgå både dato/tidsrum og planlagt arbejde. Hvis du har specifikke præferencer ift. ugedage eller tidspunkter, noterer jeg dem og tager højde for det i planlægningen. Ønsker du af aflyse eller ændre, skal jeg vide det hurtigst muligt, af hensyn til øvrige kunder. Se betingelser for aflysning.

– Tidsrummet du modtager sammen med datoen, er det tidsrum jeg ankommer. Medmindre andet er aftalt, er det blot min ankomst indenfor det angivne tidsrum.

– Du må meget gerne sørge for, at der tilgængeligt foran vinduerne, så jeg kan nå til dem alle sammen. Det kan være at flytte nogle potter der står i vindueskarmen.
Er det første gang jeg kommer hos dig? – så kan der i nogle tilfælde være behov for en grund-rens. Det indebærer at jeg med særligt udstyr, f.eks. bronzeuld, glaskniv eller kemi, fjerner hårdt snavs/maling/klisterrester og lignende fra vinduet. Det er ikke indeholdt i almindelig vinduespudsning, og det er et variabelt tillæg efter omfanget. Men det er normalt kun nødvendigt hvis vinduerne ikke har været pudset i 6-12 måneder, eller hvis der har været renoveringsarbejde.

Når arbejdet er gennemført, modtager du en faktura på e-mail. Denne kan du betale enten via MobilePay eller bankoverførsel. Tryk på MobilePay logoet i fakturaen, hvorefter du viderestilles til MobilePays platform. Du kan naturligvis også betale med kontanter, men det er jo sjældent de ses.