Godt at vide​

Du kan altid kontakte mig på tlf. eller mail, jeg har nemmest ved at besvare skriftligt. Da jeg ofte er ude hos kunder, og derfor kan jeg have svært ved at tale telefon med det samme. Men jeg ringer altid retur, hvis du har ringet forgæves!

I foråret 2024 fik min lille virksomhed sin første ansat (udover mig selv), nemlig Nicklas! Sidenhen er det gået stærkt, synes jeg. I dag tæller vi altså både mig selv, Nicklas, Victor og Mads som er startet i foråret 2025.

Du vil altid vide hvem af os der kommer, og (udenfor ferieperioder) vil det ikke være tilfældigt hvem du får på besøg, da jeg tildeler os hver især faste kunder.

Vi gør vores ypperste på, at det altid er den samme i får besøg af!

Spar 26% - i dag!

Vidste du, at servicefradraget kan hjælpe dig med at spare 26% på din vinduespudsning?

Dette skattefradrag giver boligejere mulighed for at trække en del af udgifterne fra for rengøringsservice. Det er en nem måde at reducere dine regninger på, samtidig med at du holder dit hjem lyst og rent.

For at udnytte fradraget skal du blot sikre dig, at din serviceudbyder er registreret til servicefradrag – hvilket SPAREGODT naturligvis er. Gem dine fakturaer, da de skal bruges ved selvangivelsen.

Du kan altid bede om et samlet kontoudtog for hele kalenderåret, som du kan bruge til at rette i din årsopgørelse hos SKAT. Det gør det nemt og overskueligt at få det fulde fradrag.

Med dette fradrag bliver din vinduespudsning mere økonomisk overkommelig, hvilket gør det nemmere at vedligeholde dit hjem året rundt.

Kontakt os på 21 64 90 15 eller info@sparegodt.dk for at høre mere om, hvordan du kan spare penge med servicefradraget.

Her er de services fradraget dækker

Praktisk information

Herunder finder du praktisk information om før, under og efter vinduespudsning. Er du i tvivl om noget er du altid velkommen til at kontakte mig

– Du modtager altid et varsel senest ugen før et besøg, her vil fremgå både dato/tidsrum og planlagt arbejde. Hvis du har specifikke præferencer ift. ugedage eller tidspunkter, noterer jeg dem og tager højde for det i planlægningen. Ønsker du af aflyse eller ændre, skal jeg vide det hurtigst muligt, af hensyn til øvrige kunder. Se betingelser for aflysning.


– Tidsrummet du modtager sammen med datoen, er det tidsrum jeg ankommer. Medmindre andet er aftalt, er det blot min ankomst indenfor det angivne tidsrum.


– Du må meget gerne sørge for, at der tilgængeligt foran vinduerne, så jeg kan nå til dem alle sammen. Det kan være at flytte nogle potter der står i vindueskarmen.

Er det første gang jeg kommer hos dig? – så kan der i nogle tilfælde være behov for en grund-rens. Det indebærer at jeg med særligt udstyr, f.eks. bronzeuld, glaskniv eller kemi, fjerner hårdt snavs/maling/klisterrester og lignende fra vinduet. Det er ikke indeholdt i almindelig vinduespudsning, og det er et variabelt tillæg efter omfanget. Men det er normalt kun nødvendigt hvis vinduerne ikke har været pudset i 6-12 måneder, eller hvis der har været renoveringsarbejde.

Når arbejdet er gennemført, modtager du en faktura på e-mail. Denne kan du betale enten via MobilePay eller bankoverførsel. Tryk på MobilePay logoet i fakturaen, hvorefter du viderestilles til MobilePays platform. Du kan naturligvis også betale med kontanter, men det er jo sjældent de ses.